Garantija ir grąžinimas

Mūsų parduotuvėje įsigytiems gaminiams taikomos gamintojo garantijos sąlygos. Paprastai gaminiams taikomas gamintojo nustatytas 12 mėnesių garantinis laikotarpis. Tačiau turėkite omenyje, kad tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti kitokius garantinius terminus. Tokiais atvejais bus taikomas atitinkamo gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Kiekvienu atveju prekės siunčiamos į paskirtą garantinio aptarnavimo centrą, kad būtų įvertinta pagrindinė defekto priežastis ir nustatyta, ar jam taikomos gamintojo garantijos nuostatos. Jei gaminys sugenda per garantinį laikotarpį ir jam taikoma gamintojo garantija, bus suteiktos remonto paslaugos. Tačiau tais atvejais, kai defektas laikomas nepataisomu, bus grąžinti pinigai.

Jei, susidurtumėte su kokiomis nors problemomis dėl gaminio, nedvejodami kreipkitės į mus. Su mumis galite susisiekti el. paštu info[eta]horecashop.lt arba telefonu Nr. +370 605 66922. Gavę jūsų pranešimą, nedelsdami pateiksime informaciją, reikalingą norint pasinaudoti mūsų garantiniu aptarnavimu.

Jei garantiniu laikotarpiu pastebėsite paslėptų gaminio defektų, nufilmuokite įrenginį veikimo metu kur užfiksuota problema, ir kuo greičiau persiųskite ją mums el. paštu. Šis procesas padeda gaminio gamintojui nustatyti, ar defektas patenka į garantinio aptarnavimo sritį, ypač nustatant, ar jis atsirado dėl gamyklinio gedimo. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant jus informuosime.

Svarbūs dalykai, kuriuos reikia prisiminti:

  • Garantijos laikotarpis gali skirtis, nes skirtingi gamintojai siūlo skirtingus garantijos laikotarpius.
  • Garantinį aptarnavimą atlieka įgaliotasis garantinio aptarnavimo centras.
  • Pirkėjas prisiima atsakomybę už prekių gabenimo į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo išlaidas.
  • Tais atvejais, kai gedimai nepasitvirtina arba jiems netaikoma garantija, klientas padengia visas išlaidas, susijusias su gedimų diagnozavimu ir būtinu remontu.
  • Klientao turi išsiųsti gaminį saugioje pakuotėje, kad gabenimo metu jis nebūtų pažeistas. Šiam tikslui rekomenduojama naudoti originalią gamyklinę pakuotę. Gavę gaminį po garantinio aptarnavimo, klientai turėtų nedelsdamas patikrinti, ar grąžintos visos suremontuoto gaminio sudedamosios dalys. Po šio patikrinimo pardavėjas nepriims jokių pretenzijų dėl trūkstamų elementų.
  • Jei sugedusiam gaminiui atliekama garantinė priežiūra arba jis pakeičiamas nauju gaminiu, galioja likęs pradinio garantinio laikotarpio terminas.

Garantijos išimtys:

Garantija netaikoma šiais atvejais:

  • Natūraliam nusidėvėjimui (filtrai, uždegimo žvakės, diržai, lemputės, kabeliai, saugikliai, dangteliai, guoliai, atraminiai žiedai, įvorės, tarpinės, sandarikliai, krumpliaračiai, įvairios padangos, dulkių maišeliai ir kiti priedai).
  • Perkrovos (kai įrankis / įranga naudojamas netinkamai, su netinkamais priedais arba viršijant įrankio / įrangos galimybes, ilgesnį ar trumpesnį laiką).
  • Įrankio / įrangos instrukcijų nesilaikymas (žr. naudojimo instrukcijas).
  • Modifikavimas (įranga buvo išmontuota, perdaryta, neleistinai suremontuota arba sulaužyta).
  • Mechaniniai pažeidimai (atskirų dalių / komponentų gedimas dėl užterštumo, prastos degalų kokybės ar susikaupusių šiukšlių).
  • Žala, atsiradusi dėl netinkamo elektros įtampos naudojimo arba elektros energijos tiekimo sutrikimų.
  • Prekėms, kurių sugedimas kilo dėl aplinkos poveikių (pvz., audros, lietaus ir pan.), nepriklausomų aplinkybių (tokių kaip gaisras, potvynis ir pan.) ar atsitiktinių išorinių veiksnių (įtampos šuolio ir pan.);
  • Indaplovėms, konvekcinė krosnisms, ledukų gamybos mašinoms ir kitiems prietaisams, kuriuose aptiktas didelė kalkių nuosėdų kiekis, nebuvo naudojamas vandens minkštinimo filtras arba šis nebuvo laiku atnaujintas.
  • Įrenginiams, kurie yra buvo ne tinkamai pastatyti ir buvo uždengtos oro paėmimo angos, todėl negavo pakankamai vėdinimo, taip pat šaldymo įrenginiams, kurių garintuvo grotelės nebuvo relugliariai valomos nuo dulkių.
  • Gedimai atsirado dėl kliento kaltės.

Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimo sąlygos juridiniams asmenims:

Prekės, kuris yra kokybiškos ir atitinka pateiktą užsakymą, negali būti grąžinamos ar keičiamos. Juridiniams asmenims netaikoma galimybė per 14 (keturiolika) dienų atšaukti užsakymo arba grąžinti pristatytų prekių.

Prekių grąžinimo sąlygos fiainiams asmenims:

Įsigiję prekių mūsų internetinėje parduotuvėje, turite teisę atšaukti užsakymą per 14 dienų nuo prekių gavimo toliau nurodytomis sąlygomis:

  • Gauta prekė neatitinka jūsų užsakymo.
  • Gauta prekė yra nekokybiška.
  • Kitais įstatymo numatytais atvejais.

Tokiais atvejais įsipareigojame grąžinti visą sumokėtą sumą, kuri turi būti grąžinta per 14 dienų nuo pranešimo apie užsakymo atšaukimą ir grąžintų prekių gavimo dienos. Atkreipkite dėmesį, kad tokiais atvejais prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Pagal teisines nuostatas mūsų internetinėje parduotuvėje parduodamos tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos tik per nustatytą terminą ir turi atitikti nustatytus reikalavimus.

Grąžinama prekė turi atitikti šiuos kriterijus:

  • Grąžinimo metu turi būti išsaugota ir parodyta gaminio įsigijimą patvirtinanti sąskaita faktūra;
  • Gaminys turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje ir su visomis sudedamosiomis dalimis, kurios iš pradžių buvo pakuotės dalis, pavyzdžiui, priedais, papildomomis dalimis, laidais ir pan;
  • Gaminys turi būti puikios būklės: be jokių mechaninių ar akivaizdžių pažeidimų, su aiškiais naudojimo požymiais, nenaudotas ir nesugadintas, išsaugojęs pirminę būklę.

Scroll to Top

užklausos forma

[hubspot type="form" portal="143243017" id="beccb1c1-baa1-42bf-a122-fab353c179c2"]